My PunBB-Hosting forum

Unfortunately no one can be told what PunBB is - you have to see it for yourself.

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-01-10 05:24:48

lasky1994
Member
Registered: 2017-11-23

te vallen en nog vee

Eén reden is dat de criteria voor definitie veranderen met de leeftijd. Wat als een minpje in je jaren twintig kan worden beschouwd, kan niet worden genegeerd in je jaren '30 en daarna. Je lichaam heeft simpelweg niet dezelfde genezingscapaciteit.

Fysiotherapeut, Adidas Gazelle Womens ultramarathoner en ironman triatleet Mark Green van The Body Mechanic uit Sydney zegt dat naarmate we ouder worden, we minder elastisch worden. "Je krijgt meer collageenweefsel en minder elastisch weefsel en als dat gebeurt, hebben kleine probleempjes die misschien in je jaren twintig verdwenen zijn, Nike Air Max 90 Dames Roze iets meer tijd nodig in je jaren '30 en een beetje langer in je veertig."

Kortom, hoe ouder je bent, hoe slimmer je lichaam moet zijn.

Green, die terug aan het racen is met de 60km Kepler Challenge in Nieuw-Zeeland na een pauze van 15 jaar, zegt dat zijn trainingsvolume vergelijkbaar is met dat van zijn twintiger jaren, maar zijn managementstrategie is compleet anders. "Ik eet beter eten, ik ben veel verstandiger om in slaap te vallen en nog veel meer uit te rekken. Als ik dat niet deed, kon ik de training niet doen."

Hij Nike Air Max 90 Womens Blackbeveelt ook cross-training aan om het trainingsvolume te behalen dat nodig is voor een groot evenement als je over bepaalde afstanden worstelt. "Voeg meer dan 50 km hardlopen per week een paar uur toe aan de fiets, zodat je een beetje meer uithoudingsvermogen krijgt, maar je lichaam niet zo'n zware tijd krijgt."
Nike Free Run+ 5.0 Dames
Twee belangrijke managementstrategie?n

Het Body Mechanic-team heeft twee strategie?n voor hardlopers die het probleem van min of meer-letsel behandelen.

De ene is "klein en vaak", wat werkt op de regel dat het lichaam beter om kan gaan met het regelmatig trainen in kleine hoeveelheden, in plaats van grote hoeveelheden Nike Air Max 95 Womens niet vaak. "Het zou bijvoorbeeld veel gemakkelijker voor je lichaam zijn om 5 x 4km runs in een week af te handelen dan 1 x 20km run. Als je een niggly kalf hebt, is dit een goede manier om nog te trainen maar Adidas Eqt Support Adv Donna niet slechter te maken en moet stoppen en volledig rusten.

2018-01-10 05:24:48

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer