My PunBB-Hosting forum

Unfortunately no one can be told what PunBB is - you have to see it for yourself.

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-01-09 08:26:26

lasky1994
Member
Registered: 2017-11-23

Han siger altid ting

Guiden Adidas Nmd Womens giver ogs? opmuntring. Green's guide er Enrique Suana; de har k?rt sammen i to ?r og er blevet solide venner. Green, 62, deltog endda i Suana's bryllup.

"Enrique er ganske intuitiv og meget opmuntrende," siger han. "Han siger altid ting som" vi kan g?re dette, flytte dine arme "og giver mig r?d om min pacing.

"Jeg vil gerne bygge til at lave et maraton senere p? ?ret, men det kr?ver en masse koncentration og energi. Frygtfaktoren eller traumeaspektet er ?gte, du f?ler at du kan falde et sekund, og du er overv?ldende . Jeg fors?ger at g?re specifikke meditative afslapnings- og visualiserings?velser normalt f?r l?bet og bestemt under l?bet for at forblive s? afslappet som muligt og fokusere al energi p? de rigtige Nike Free 5.0 Womens steder. "
Green siger nogle af hans venner troede, at han var Adidas Superstar Damen Schwarz sk?r, da han kom til Achilles, men nu f?r de det. Og han ?nsker, Nike Free Run 2 Dam at flere mennesker som han ville give det en tur.

"Jeg vil elske at f? flere handicappede til at komme og tilslutte os deres egen fysiske, f?lelsesm?ssige og sociale velv?re. Det kan v?re s?dan en isolerende ting, som jeg har fundet, at f? et handicap. Du kan reducere at g? ud og socialt og n?sten sidder fast hjemme i dit v?relse alene. Du kan frygte forlegenhed eller ydmygelse, men det har tendens til at lede dig i retning af social isolation - og det forbinder situationen. "

Suana siger, at Sydney-klubben - som er en gren af ??den amerikanske baserede internationale organisation - har omkring 80 medlemmer best?ende af 60 guider og 20 synsh?mmede l?bere mellem 25 og 65 ?r, og der er et Canberra-kapitel i klubben. Adidas Superstar Dames Der findes desv?rre ingen s?dan klub andetsteds i Australien.

2018-01-09 08:26:26

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer